Benvenuti à i nostri siti web!

2020 Dicembre Messa à ghjornu automatica di pressatura in polvere compatta

Macchina di pressatura in polvere compatta pò fà ombra d'ochji, rossore, torta bidirezionale, fondamentu cusmeticu pressatu, polvere pressata in faccia. A nostra macchina di pressatura in polvere compatta pò fà polvere pressata rotonda è ancu polvere pressata quadrata per una macchina.

A nostra macchina di pressatura in polvere compatta automatica hè una macchina rotativa cù 8 stazioni di travagliu. Per a forma tonda è a forma quadrata in polvere pressata, ùn ci hè bisognu di cambià tutta a tavula rotativa, basta à persunalizà i stampi. Un muffa pò tene 4 polvere pressata rotonda cun diametru 58mm, a maiò parte pò esse 8 per circa 25 diametri godet. A nostra velocità di macchina pressata in polvere compatta auto hè di circa 10-12 godet per pressà in un minutu. Cusì a so velocità pò esse 40-96pcs per pressà in un minutu, chì pò risponde à e richieste à grande velocità da alcuni clienti. E nostre macchine di pressatura in polvere autocompattate aghjunghjenu ancu a tramoggia di riempimentu, u tavulinu rotativu è a dimensione di a macchina basata annantu à u muffu è à l'alta velocità. U trasportatore per carregà a polvere pressata finita hè dotatu di un sistema di raccolta di vuoto per assicurà a pulizia di a superficie di a polvere.

Dopu à scaricamentu di polvere pressata è prima di l'alimentazione di a padella in alluminiu, ci hè un novu cuncepimentu, una raccolta di polvere sottovuu da esse attrezzata per i muffi, chì pò assicurà chì ùn sia lasciata polvere in a muffa per influenzà a precisione di riempimentu.

A muffa pò esse cusmizzata cum'è forma quadrata è forma tonda secondu a forma di padella in alluminiu. A zona di pressatura massima di u muffa hè 160 * 160mm.

Benvenuti à l'inchiesta per megliu capisce nantu à e specificazioni tecniche è u prezzu. 24 ore in linea per serviziu.


Tempu di posta: Jan-06-2021