Benvenuti à i nostri siti web!

2020 CBE in u stand di Shanghai N4-H21

In u 2020, assistemu à a fiera CBE in Shanghai da l'8 à u 12 di lugliu.

Mostramu i nostri prudutti principali, cume a macchina rotativa di riempimentu di labbra, rinsignamentu di a mascara di rialzamentu di u labellu, macchina di pressatura in polvere compatta, macchina di etichettatura orizzontale, imballaggi cusmetichi per labbra, balsamo per labbra, rossetto, mascara, eyeliner è qualchì casu d'ombra , arrossisce a scatula compatta, vasetti di polvere sciolti ecc. 

È ponu ancu alcune dumande nantu à cume si riempie bè u mascara à viscosa alta lucentezza, cume si evita a bolla d'aria quandu si riempie, cume si evita di sgocciolare, cume si evita di danneggiare i tappi per rende i tappi rotti, cumu si aghjusta u volumu di riempimentu, a velocità di riempimentu, cumu si stabilisce a velocità di tappatura, u torque di tappatura, cumu si pulisce è cume si assicura a nostra macchina di riempimentu di lucenti di labbra per riempie diverse bottiglie di forma è dimensione, sì a nostra macchina di riempimentu di labbra pò esse fatta cù riscaldamentu è miscelazione. Pruvemu ancu a nostra macchina cù lip gloss per mostrà a nostra alta precisione di riempimentu +/- 0.03g.

Ci sò i clienti per cumprà a nostra macchina di riempimentu di lucenti per labbra nantu à u puntu è ancu sceglie parechji tubi di lucenti per lancià a so nova marca di stile. Ci hè ancu un cliente chì richiede una macchina di riempimentu di lucentezza di labbra persunalizata cun qualchì cambiamentu dettagliato, cume a lunghezza di a macchina di riempimentu di tippu push per assicurà un spaziu di travagliu più grande per l'operatore è ancu una velocità di riempimentu più alta. Tutte e nostre macchine di cusmetichi adopranu cumpunenti famosi di marca per assicurà prestazioni di travagliu stabile, Switch hè Schneider, Relays hè Omron, Servomotore hè Panasonic, PLC hè Mitsubishi, Componenti pneumatici hè SMC, Touch screen hè Mitsubishi, Controllore di riscaldamentu: Autonics

Benvenuti novi clienti è vechji clienti per visità u nostru situ web per avè infurmazioni più aggiornate nantu à e nostre macchine di cusmetichi. Optimizemu e nostre macchine cusmetiche basatu annantu à a nostra macchina standard è ancu secondu e richieste di i clienti sempre. Ogni idea chì vulete uttene, sparte cun noi liberamente. Crede chì seremu un bonu cumpagnu d'affari è ancu seremu boni amici.

4
2
3
1
2

Operazione di pulizia di a macchina di riempimentu:

Per assicurà a standardizazione di pulizia è disinfezione di l'attrezzatura in u prucessu di produzione, furnite una specifica di operazione standard di pulizia è disinfezione per l'operatori, evite l'inquinamentu fisicu è chimicu, in modu da cuntrollà l'inquinamentu microbicu è assicurà a qualità di u pruduttu.

Requisiti di pulizia:

A. Assicuratevi chì tutti i materiali in l'attrezzatura sò puliti prima di pulisce.

B. Detergente: Acqua deionizzata, detergente per gatti bianchi, 75% alcolu.

C. Strumenti di pulizia: spazzola, pistola ad aria.

D. U pannu di cuttuni biancu hè immersu in 75% alcolu per l'usu.

E. U listessu pruduttu, sfarenti numeri di lotti, pulizia, e parti ponu esse aduprate senza smuntà.

F. L'operatori operanu secondu e specifiche di l'operazione di pulizia è assicuranu chì ogni passu di l'operazione risponde à i requisiti stabiliti.

G. A persona incaricata di a produzzione deve assicurà chì l'operatori qualificati è i tecnichi operanu secondu e specifiche di l'operazione, surveglianu è ispezionanu a situazione di pulizia, è registranu è firmanu in tempu.

Prima di pulisce, tutte e parti anu da esse cumpletamente smuntate cù diverse formule è numeri di culori.

A. U riempimentu hè statu compiu, i prudutti semifiniti sò stati cacciati da a tramoggia è devenu esse puliti.

B. L'attrezzatura hè stata pulita, ma deve esse pulita dinò se hè vacante per una settimana.

C. Sì specificamente specificatu da i clienti è i prudutti, a pulizia sarà effettuata secondu i ducumenti speciali di i clienti è di i prudutti.


Tempu di posta: Jan-06-2021